Orang Kajang Memang Terbaik!

Category archive

Sponsored Post - page 8

Buat Duit Dengan ChurpChurp!

dalam Sponsored Post oleh

youtube rencontre femme – Sebelum aku cakap apa-apa tentang ChurpChurp ni apa kata korang baca FAQ  ni.. How does ChurpChurp work? ChurpChurp is your ultimate integrated social media solution that rewards for influencers’ updates. Churpers will be briefed on the contents of updates and seeds to be propagated based on partners’ request. Basically there are two main types…

date asian girls Baca Lagi

Peraduan “MIMIC TO THE MUZIC” bersama Munchy’s

dalam Sponsored Post oleh

Adakah anda penggemar biskut wafer Munchy’s? ya siapa yang tak pernah cuba biskut yang paling sedap didunia ni betul tak?..tak lain tak bukan Muzic Wafer Munchy’s lah. Terdapat 4 pilihan dan citarasa yang sangat enak dimakan antaranya Muzic Cubes, Muzic Nuss, Muzic Thins dan Muzic Bites. Wahhh pastinya anda dah meleleh air liurkan kalau bercerita…

Baca Lagi

Cara Mudah Dapatkan Tiket MTV World Stage Live in Malaysia 2010

dalam Konsert/Sponsored Post oleh

Anda pasti terkejut dengan apa yang saya akan tulis ni. Anda seorang yang sukakan hiburan?.. anda inginkan sesuatu yang hangat pada hujung minggu ini? Apa lagi teruskan membaca kerana sesuatu yang hebat dan panas menanti anda.  Anda mungkin salah seorang dari 550 million peminat dari 162 negara yang bertuah untuk menyaksikan persembahan dari artis-artis hebat…

Baca Lagi

Anda Penggemar Slurpee?.. Jom Join “Slurpee Nator” di Facebook

dalam Sponsored Post oleh

Adakah anda penggemar Slurpee?.. sudah semestinyakan?… kalau korang nak tahu aku ni memang penggemar Slurpee sejak dari dulu lagi, ingat lagi masa kecik-kecik, tiap-tiap hari balik sekolah mesti nak singgah 7-Eleven kat Kajang beli Slurpee!.. sanggup tu simpan duit belanja sekolah. Kalau korang masih ingat, dulu kalau beli Slurpee dapat straw yang pusing-pusing tu.. pernah…

Baca Lagi

Brylcreem Band of Brudders

dalam Sponsored Post oleh

uuhuu masih terpacak lagi?… hehehe ya memang terpacak lagi rambut saya nih.., kalau nak tahu, saya ni dari waktu sekolah dulu sampai sekarang dah besar panjang masih pakai gel rambut.  Ya, untuk rambutku yang hensem ni tau. Emak saya pernah tegur kenapa saya tak mahu ubah fesyen rambut saya.  Dia suruh ubah fesyen rambut saya…

Baca Lagi

1 6 7 8
Kembali Ke Atas