Category archive

Blog - page 2

Cara Mudah Dapatkan iPhone 6s Dan iPhone 6s Plus Dengan Flexi U MicroCredit

dalam Blog oleh

allungare prepuzio Nak pakai iPhone 6s tapi aku tak mampu lagi. Mengidam nak pakai tu dah lama, dah usha macam-macam smartphone tapi iPhone 6s juga yang terpahat di hati. Nak tak nak, aku kena cari gak jalan supaya aku dapat memilikinya satu hari nanti. Tapi bila aku terbaca cara termudah untuk mendapatkan iPhone 6s dan iPhone 6s Plus…

pene come allungare Baca Lagi

Jejak Stormtroopers

dalam Blog oleh

#Stormtroopers were the elite soldiers of the Galactic Empire. Sebelah tu nak panggil apa pulak? #StarWars #Iphone6. Huhu demam Star Wars bermula balik. Memang layan petang semalam dapat bergambar dengan Stormtroopers. Untungnya office aku ni dalam lif pun diorang letak sticker Star Wars Darth Vader. Sebenarnya saja nak cakap kalaulah Star Wars ni bebetul wujud aku rasa mau…

Baca Lagi

Naik Electric Scooter Barulah Hipster!

dalam Diriku oleh

Nak pergi kerja jam, nak pergi pasar jam, nak pergi mana-mana pun susah jalan raya hari ini susah nak cakaplah, siang malam pun asik sesak dengan kerendaan baik besar mahupun kenderaan motosikal. Lagi ditambah dengan ekonomi negara yang meruncing mengakibatkan kejatuhan matawang dan kenaikkan harga minyak yang pastinya membebankan semua. Tapi semua ni dapat diatasi…

Baca Lagi

Pengorbanan Cinta Seorang Isteri

dalam Blog oleh

Percintaan antara suami isteri memanglah indah belaka, tapi adakalanya gelombang rintangan akan menjadi batu pengukur sejauh mana kesetiaannya. Untuk menempuh dunia percintaan memerlukan begitu banyak pengorbanan. Bila cinta itu sendiri didustai, mampulah badai gelora diharungi? Terimalah setulus hati, janji yang telah termeterai moga-moga cinta kita kekal ke hujung usia di dunia ini dan di akhirat nanti. Jom baca kisah sedih pengorbanan…

Baca Lagi

Isap Vapor Ok Kot!

dalam Diriku oleh

Rasa macam ramai pulak sekarang yang mengisap vapor berbanding isap rokok. Ada yang cakap rokok elektronik ni lagi buruk kesannya dari rokok biasa. Mana-mana pun pendapat yang penting tepuk dada sendiri dan tanya diri sendiri kenapa dok mengisap. Aku dah terjebak dah dengan vape ni, ala isap asap berperisa je kot, lek la bro.. baru-baru…

Baca Lagi

Mimbar Akhir Pencetus Ummah

dalam Kerja oleh

Siapa agaknya empat calon finalis #Pencetusummah yang bakal dinobatkan juara musim kedua ni? Pastinya dah nak masuk 7 minggu rancangan ni bersiaran dan macam-macam tazkirah kita dah dengar. Nampaknya peseta kali ini bukan calang-calang semuanya hebat belaka. PU Azman, PU Lokman, PU Yusof dan PU Faiz semua ada karisma masing-masing dan mampu menggoncangkan fenomena islamik…

Baca Lagi

Kembali Ke Atas