Orang Kajang Memang Terbaik!

Category archive

Diriku

Naik Electric Scooter Barulah Hipster!

dalam Diriku oleh

dating sider for teenagere Nak pergi kerja jam, nak pergi pasar jam, nak pergi mana-mana pun susah jalan raya hari ini susah nak cakaplah, siang malam pun asik sesak dengan kerendaan baik besar mahupun kenderaan motosikal. Lagi ditambah dengan ekonomi negara yang meruncing mengakibatkan kejatuhan matawang dan kenaikkan harga minyak yang pastinya membebankan semua. Tapi semua ni dapat diatasi…

avis site de rencontre infidele Baca Lagi

Isap Vapor Ok Kot!

dalam Diriku oleh

Rasa macam ramai pulak sekarang yang mengisap vapor berbanding isap rokok. Ada yang cakap rokok elektronik ni lagi buruk kesannya dari rokok biasa. Mana-mana pun pendapat yang penting tepuk dada sendiri dan tanya diri sendiri kenapa dok mengisap. Aku dah terjebak dah dengan vape ni, ala isap asap berperisa je kot, lek la bro.. baru-baru…

Baca Lagi

Penarik Kereta Atau Penyamun?

dalam Diriku oleh

Pertama sekali nak cakap siapa yang belum bayar kereta tu sila bayar secepat mungkin. Siapa yang tertunggak kereta sampai 2 bulan tu silalah jelaskan cepat sebelum si bangsat penarik kereta penyamun ni datang menghantui diri anda. Aku cakap ni sebenarnya untuk diri aku gak. Ye lah salah sendiri gak siapa suruh pergi tangguh-tangguh bayar kereta…

Baca Lagi

Madah Cintaku

dalam Diriku oleh

Saat kakiku melangkah masuk ke ruang legarmu, terasa lemah sendi anggota. Namun kugagahi jua demi sebuah impianku,cita-citaku dan harapan. Kutatapi sekelilingnya, ternyata sangkaan menerpa jauh. Segalanya penuh dengan keindahan dan kedamaian. Kumasuk ke sebuah bilik dan kutatapinya. Lalu duduk dan kuamati segalanya. Semuanya indah, segalanya sempurna tiada cacat celanya. Di sini, tertanamnya sebuah keazaman dan…

Baca Lagi

Nukilan Cinta Dari Kekasih

dalam Diriku oleh

Kita ditemukan melalui satu pertemuan. Lalu bergelar sahabat. Ibarat tali tersimpul mati. Terlalu erat dan tidak dapat dileraikan. Melainkan ketentuan Tuhan. Setiap detik dihias pelbagai kenangan, semalam berlalu begitu pantas. Meninggalkan pelbagai kisah. Namun.. hari-hari berlalu tetap menjadi kenangan. Mustahil untuk berulang. Kelak berulang jauh menyimpang. Kita ketawa dan berair mata. Ibarat sedang berpesta hingga…

Baca Lagi

Abang… Adik Takut… Adik Nak Dukung…

dalam Diriku oleh

Gempar kejap hari tu bila tengok anak-anak aku (Sugar Glider) bermesra-mesraan macam nak beromen pun ada jugak. Bukan tak nak bagi sebab diorang ni masih Joey lagi dan tak sepatutnya nak berkelamin dalam usia yang muda. Jadi apa lagi sebagai bapa yang baik aku pun terus gelabah jap pergi tanya semua orang pasal kes anak…

Baca Lagi

1 2 3 35
Kembali Ke Atas