Category archive

Diriku

MONOLOG HATI : #0005

dalam Diriku oleh

uomo cerca donna Pordenone “Ilaahi lastu lilfirdausi ahla walaa aqwaa ‘alannaaril jahimi fahabli taubatan waghfir dzunuubi fa innaka ghoofiruddzambil ‘adziimi” Hati wahai hati kenapa kau begitu susah untuk melepaskan sesuatu yang tak patut kau miliki? Hati! kau dah keras kau dah hitam. Tapi kau bisa sembuh wahai hati! Percayalah! Ada jalan yang kau perlu lalui sekarang ni. Pintu dah…

uomo cerca donna Faenza Baca Lagi

MONOLOG HATI : #0002

dalam Diriku oleh

“Aku tahu engkau sebenarnya tahu tapi kau memilih seolah kau tak tahu” Haha sekadar lirik lagu je! Percaya atau tidak. Manusia ni bila terjadi sesuatu dalam hidup dia mesti nak feeling-feeling sama macam dalam lirik lagu kan? Itulah manusia bila sedih dengar lagu sedih bila cinta berputik dengar lagu happy ending. Lumrah la semua tu.…

Baca Lagi

MONOLOG HATI : #0001

dalam Diriku oleh

Percintaan ada kalanya merumitkan. Bukan kerana tak ada manisnya dalam percintaan tu tapi bila tersekat sesuatu dalam jiwa yang tak mampu diungkapkan dengan kata-kata. Senang lah cakap buat apa nak fikir pasal hati. Hah! Cakap memang mudah tapi siapa lah tahu kan apa isi hati ini nak sebenarnya. Memang lidah tu lembut tapi bila berkata-kata…

Baca Lagi

Naik Electric Scooter Barulah Hipster!

dalam Diriku oleh

Nak pergi kerja jam, nak pergi pasar jam, nak pergi mana-mana pun susah jalan raya hari ini susah nak cakaplah, siang malam pun asik sesak dengan kerendaan baik besar mahupun kenderaan motosikal. Lagi ditambah dengan ekonomi negara yang meruncing mengakibatkan kejatuhan matawang dan kenaikkan harga minyak yang pastinya membebankan semua. Tapi semua ni dapat diatasi…

Baca Lagi

1 2 3 36
Kembali Ke Atas