Orang Kajang Memang Terbaik!

Author

Mohd Zaid

Mohd Zaid has 1463 articles published.

MONOLOG HATI : #0005

dalam Diriku oleh

borstvergroting laten doen “Ilaahi lastu lilfirdausi ahla walaa aqwaa ‘alannaaril jahimi fahabli taubatan waghfir dzunuubi fa innaka ghoofiruddzambil ‘adziimi” Hati wahai hati kenapa kau begitu susah untuk melepaskan sesuatu yang tak patut kau miliki? Hati! kau dah keras kau dah hitam. Tapi kau bisa sembuh wahai hati! Percayalah! Ada jalan yang kau perlu lalui sekarang ni. Pintu dah…

ladies dating site Baca Lagi

MONOLOG HATI : #0002

dalam Diriku oleh

“Aku tahu engkau sebenarnya tahu tapi kau memilih seolah kau tak tahu” Haha sekadar lirik lagu je! Percaya atau tidak. Manusia ni bila terjadi sesuatu dalam hidup dia mesti nak feeling-feeling sama macam dalam lirik lagu kan? Itulah manusia bila sedih dengar lagu sedih bila cinta berputik dengar lagu happy ending. Lumrah la semua tu.…

Baca Lagi

MONOLOG HATI : #0001

dalam Diriku oleh

Percintaan ada kalanya merumitkan. Bukan kerana tak ada manisnya dalam percintaan tu tapi bila tersekat sesuatu dalam jiwa yang tak mampu diungkapkan dengan kata-kata. Senang lah cakap buat apa nak fikir pasal hati. Hah! Cakap memang mudah tapi siapa lah tahu kan apa isi hati ini nak sebenarnya. Memang lidah tu lembut tapi bila berkata-kata…

Baca Lagi

Kejayaan Besar Bila Bebas Hutang

dalam Sponsored Post oleh

  Umur semakin hari semakin tua. Tapi umur hanyalah sekadar nombor yang akan terus meningkat dari tahun ke tahun. Apa yang paling penting adalah kesejahteraan dan kesihatan yang berpanjangan dan amalkan gaya hidup yang sihat dengan aura positif setiap hari untuk kekal awet muda. Alhamdulillah dah 32 tahun usia aku. Hidup dengan penuh ranjau onak…

Baca Lagi

1 2 3 244
Kembali Ke Atas